Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bonjour, je suis passée aux rattrapages pour le semestre 2 et aujourd’hui on a eu les résultats et j’arrive à une moyenne pour mon année de 9.965. J’ai entendu dire que le jury pouvait attribuer les points manquants. Es vrai et es que si c’est le cas cela se fait dans les jours qui viennent ou dans l’immédiat ? Merci d’avance !!

  • Membre du Bureau
Posted

Coucou ! Normalement la délibération du jury a déjà eu lieu, donc si tu as écris "AJ" a coté de ta note c'est que ce n'est malheureusement pas validé. 

Bon courage !

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...